• info@webiz.in.ua

  • +38 (096) 18-016-90

  • 10:00 - 18:00

Previous Next

Як збільшити продажі в інтернет-магазині

Підсумкові результати маркетингових стратегій вимірюються прибутком, яку вдалося виручити бізнесу. Але шлях від запуску кампанії до отримання доходу складається з декількох етапів. Вони відрізняються для різних сфер бізнесу та маркетингових каналів.

У цій статті ми зупинимося на особливостях збільшення продажів інтернет-магазину за допомогою розсилок. Особливу увагу приділимо поширеним помилкам, які допускають власники комерційних сайтів при використанні цього каналу. Виділимо фактори, на яких потрібно зосередитися для проведення успішної розсилки з реальним позитивним фідбеком.

Повернути клієнта дешевше, ніж знайти нового

Повернення відвідувача на сайт, а клієнта до повторної купівлі, в десятки разів дешевше, ніж залучення нових лидов. Чому? Ті, хто повертається на ваш ресурс, знають про нього більше, ніж нові відвідувачі, у них більше довіри до сайту, вони готові швидше здійснити покупку. Перше відвідування (дія на сайті, покупка) говорить про зацікавленість, а значить, необхідно встановити двосторонній зв'язок.

Замість того, щоб кидати всі зусилля і кошти на підвищення трафіку (з ним ростуть і витрати на утримання веб-ресурсу), варто звернути увагу на утримання тих, хто до вас вже прийшов.

Для галузі e-commerce цей фактор важливіше, ніж, наприклад, для інформаційних порталів. Часто цінність інфосайт вимірюється обсягом трафіку, тоді як інтернет-магазину - числом покупок.

Для того, щоб підвищити продажі інтернет-магазину, недостатньо залучати більше користувачів на свій сайт. Необхідно стимулювати відвідувача повертатися за своїм товаром (першим, другим, десятим).

З цим завданням добре справляються інтернет-розсилки: email, viber, push, telegram. Кожен вид розсилок дозволяє охопити свою сферу впливу на клієнта і тут важливо грамотно розподілити функції між каналами.

Так, наприклад, найпоширеніший тип реєстрації на сайті - залишити свій email-адреса. Але CTR (відсоток переходів з листа на сайт) у цього каналу не дуже високий (2-15%). Листи можуть бути не відкриті, прочитані без переходу за посиланням, відправлені в спам.

Проте у email-розсилок є суттєва перевага в порівнянні з іншими - це можливість відправляти великі обсяги інформації (презентації, документи, прайси, комерційні пропозиції). Тому цей канал необхідно поєднувати з іншими типами розсилок, які впливають на користувача «моментально» (push, viber, sms, telegram).

Контакты

Адрес :

Украина, г. Чернигов

Телефон :

+38 (096) 18 016 90

Месенжеры:

   

О Вас

80% людей считают себя умными, образованными, они все знают, все просчитывают, исключают все риски, чтобы бизнес получился. Эти люди бедны.

А есть оставшиеся 20%. Они просто действуют, а вопросы решают по мере их поступления.

Действуй сейчас!

Блог о бизнесе

11 Ноябрь 2019 / Анатолий Прохоров

Блог по криптовалюте