• info@webiz.in.ua

  • +38 (096) 18-016-90

  • 10:00 - 18:00

Previous Next

Як створювати переваги для постійних клієнтів?

Після того, як ви налагодили комунікацію з «теплими» клієнтами (користувачі стали передплатниками), важливо показати цінність цієї взаємодії для них.

У цьому допоможуть:

  • таргінг розсилки;
  • персональні повідомлення, нагадування;
  • індивідуальні знижки і пропозиції;
  • інформування про акції, розпродажі, новинки.

Орієнтування - це можливість відправити актуальне для користувача повідомлення. Реалізувати таргінг розсилки можна за допомогою інструментів сегментації. Поділяючи базу передплатників по інтересам (наприклад, по відвіданих сторінок, географії тощо), можна створювати дійсно корисні і цікаві меседжі.

Персональне звернення до покупця також дуже ефективний метод його повторного залучення і утримання. За допомогою особистих повідомлень можна нагадувати користувачеві про незавершені діях (наприклад, про кинуту кошик), про нарахування бонусів і т.д., а також вітати зі святами.

Індивідуальні знижки і персональні пропозиції допоможуть збільшити продажі інтернет-магазину за умови грамотно сформульованого повідомлення з урахуванням запитів клієнта.

Безумовно, повідомлення про акції та розпродажі стануть корисними «фішками» як для передплатників, так і для власників магазину. Вони дозволяють стимулювати продажі і утримувати увагу постійних користувачів до ресурсу.

Контакты

Адрес :

Украина, г. Чернигов

Телефон :

+38 (096) 18 016 90

Месенжеры:

   

О Вас

80% людей считают себя умными, образованными, они все знают, все просчитывают, исключают все риски, чтобы бизнес получился. Эти люди бедны.

А есть оставшиеся 20%. Они просто действуют, а вопросы решают по мере их поступления.

Действуй сейчас!

Блог о бизнесе

Блог по криптовалюте