• info@webiz.in.ua

  • +38 (096) 18-016-90

  • 10:00 - 18:00

Previous Next

Як підняти продажі: вчимося формувати лояльність

Для того, щоб підвищити продажі на сайті, варто дотримуватися баланс між бажанням активно продавати (невпинно відправляти комерційні пропозиції) і необхідністю догодити клієнту.

Для споживача важливі не тільки знижки або вибір товару, але і якісний сервіс. Коли клієнт може оперативно отримати відповіді на свої питання, консультацію фахівців, відстежити статус замовлення, тоді він з більшою готовністю здійснить покупку і повернеться до вас ще раз.

Сервісні повідомлення на сьогоднішній день найзручніше відправляти через Viber. Цей канал став дуже популярний в Україні і країнах СНД, тому багато ресурсів активно використовують його для бізнес-розсилок. Крім сервісних повідомлень він підходить для інтерактивного спілкування з користувачем в форматі «питання-відповідь». У разі, якщо необхідно терміново доставити повідомлення, а у адресата немає підключення до мережі Інтернет, допоможе функція «ланцюжка повідомлень».

У такій ситуації в ланцюжку активні два канали: Viber і sms-розсилка.

Якщо повідомлення не доставлено по Вайберу, вони повторно відправляються в смс. Подібний підхід знижує вартість службових розсилок і збільшує відсоток доставки повідомлень користувачам.

Що ще впливає на лояльність споживача? Якщо відвідувач вашого сайту отримав статус передплатника, важливо не обдурити його довіру. Це означає:

  • не відправляти відверто спамние повідомлення;
  • дотримуватися оптимальну частоту розсилок;
  • вибирати зручний час відправлення повідомлень;
  • дати можливість легко відписатися від розсилки.

Як ці принципи реалізуються? Наведемо приклад push-розсилок в сервісі Gravitec.net. Власник інтернет-магазину через особистий кабінет сервісу встановлює рекомендовану частоту розсилок для свого сегмента з урахуванням наявності інфо-приводів. Тут можна запланувати розсилки на майбутнє і встановити час (день, годинник). Час відправки необхідно встановлювати виходячи з періоду найактивнішого відвідування ресурсу (див. Статистика пуш-повідомлень). Сервіс дозволяє вибрати не тільки час відправки, але і тривалість доставки (TTL), час підтвердження у одержувача.

У першому push-яке повідомлення (welcome message) рекомендується вказувати прості варіанти відписки від розсилки. Так, ви можете підтримувати актуальність бази передплатників і лояльність клієнтів до вашого ресурсу.

Контакты

Адрес :

Украина, г. Чернигов

Телефон :

+38 (096) 18 016 90

Месенжеры:

   

О Вас

80% людей считают себя умными, образованными, они все знают, все просчитывают, исключают все риски, чтобы бизнес получился. Эти люди бедны.

А есть оставшиеся 20%. Они просто действуют, а вопросы решают по мере их поступления.

Действуй сейчас!

Блог о бизнесе

Блог по криптовалюте