• info@webiz.in.ua

  • +38 (096) 18-016-90

  • 10:00 - 18:00

Previous Next

Масштабування Дропшиппінг в сфері «друк на вимогу»

Через різке зростання популярності друку на вимогу (Print on demand, POD) пошук своєї ніші і виділення свого бізнесу серед конкурентів в останні роки набувають ще більшої важливості. Очікується, що ринок замовлення друку в Мережі (web-to-print, W2P) виросте на 8% в період 2019-2023 рр., А продажі в сегменті друку на футболках досягнуть $ 10 млрд. До 2025 року.

Для того, щоб триматися на плаву і розвивати свій бізнес, потрібно постійно тримати руку на пульсі трендів ринку.

Дуже важливо добре знати свого споживача - і підлаштовувати свій сайт і товарний асортимент під його потреби. По суті, це означає, що необхідно сфокусуватися на трьох речах:

  • Передовий досвід друку - Методи і технології друку постійно змінюються: важливо бути в курсі останніх розробок.
  • Методи Дропшиппінг - Правильне розташування вашого бізнесу в поєднанні з постійним вдосконаленням методів Дропшиппінг допоможе охопити максимальну кількість покупців.
  • Мода в сфері POD і тренди в аксесуарах - Вашим покупцям не доведеться обмежуватися одними футболками, якщо ви запропонуєте їм сучасні та модні товари.

Крім того, вам потрібно надійне рішення для отримання платежів від користувачів, що роблять замовлення на вашому сайті. Global Payment Service від Payoneer дає вам можливість з легкістю обробляти міжнародні платежі в різних валютах: це дозволяє працювати з клієнтами з усього світу за допомогою однієї платформи.

У цій статті ми розповімо вам, як можна вдосконалити свій магазин в постійно мінливій сфері POD. Крім того, ми розглянемо історії деяких успішних компаній в цій сфері і проаналізуємо, як їм вдалося вирватися вперед і продовжити створювати успішні продукти.

Передовий досвід POD

Неважливо, з якими саме товарами працює ваша компанія в сфері друку на вимогу: футболки, наволочки, рюкзаки або похідні гуртки. Важливо стежити за розвитком методів друку та іншими успішними практиками. Почнемо з двох найпопулярніших методів: прямий і трафаретного друку.

Прямий друк або трафаретний друк

Є два популярних методу друку на одязі та аксесуарах - прямий друк (direct-to-garment, DTG), при якій для нанесення зображення на тканину використовується технологія струменевого друку; і трафаретний друк, при якій чорнило наносять на тканину за допомогою трафарету з тканинної сітки. Дропшіппери в сфері POD зазвичай використовують прямий друк, оскільки вона має наступні переваги:

  1. Економічність - Прямий друк дозволяє вам швидко виготовити невеликі партії товарів, це ідеально підходить для клієнтів, які роблять разові замовлення.
  2. Кастомізація «на ходу» - На відміну від трафаретного друку, трафарет для якої потрібно готувати заздалегідь, пряма друк дозволяє вносити правки в дизайн при необхідності.

Однак у трафаретного друку також є кілька переваг, наприклад, можливість використовувати більш яскраву колірну палітру або швидкість виготовлення товарів після створення трафарету.

Для того, щоб надати стабільності свого бізнесу, має сенс вкластися в максимальну кількість методів друку (крім прямої і трафаретного друку). CustomCat - приклад компанії, яка виділяється широким вибором методів друку, що включає в себе вишивку, сублімацію барвника, плакатну друк, друкарську друк на постерах і полотні, технологію «разрежь і сшей» (cut and sew) і розпорошення барвника.

Оптимізація зображення для друку

Незалежно від обраного методу друку важливо переконатися, що зображення оптимізовано і витримає перевірку часом.

Якісне зображення - важливо використовувати зображення високої якості, щоб після друку картинка була чіткою. Це може бути непросто, якщо мова йде про друк по дизайну покупця, а не за існуючими шаблонами.

Гарний спосіб уникнути проблем при друку - вказати дозвіл для зображень замовника. Наприклад, Teelaunch вимагає, щоб дозвіл картинки було не менше 2400px - це дозволяє гарантувати якість друку.

Якісні матеріали - крім оптимізації зображення важливо переконатися в довговічності матеріалу, на який воно буде нанесено. Це особливо актуально для друку на одязі: в цьому випадку часто використовуються не дуже сприйнятливі до друку матеріали (наприклад, синтетичні тканини), які можуть почати вицвітати згодом.

Крім того, варто подбати про попередній обробці одягу, а також про різницю у пресі темних і світлих кольорів. Відмінний приклад компанії, що використовує якісний матеріали, це Gearment, де вся продукція зроблена з 100% чесаного бавовни - ідеального матеріалу для якісного друку.

Методи дропшиппінга

В останні роки все більше компаній в сфері друку на вимогу працюють за моделлю Дропшиппінг, а значить, конкуренція все сильніше і сильніше. Вам потрібно не тільки зробити якісний товар, але і доставити його якомога швидше. Найчастіше це означає неможливість довіряти стороннім дропшіппінговим компаніям: як можна більше завдань доводиться вирішувати всередині компанії.

За словами Алекса Філіппс, операційного директора CustomCat, «Компанію CustomCat відрізняє те, що ми займаємося як спілкуванням з покупцем (обробка і доставка замовлень), так і виробництвом і печаткою. Ми контролюємо всі сторони процесу: це дозволяє нам не вдаватися до допомоги посередників, при цьому створюючи кращі в галузі продукти, а також економити на доставці ».

Для того, щоб добитися цього, CustomCat довелося розмістити виробничі потужності та операційні відділення в США, використовуючи при цьому різні інтегровані канали, що дозволяють охопити максимальну кількість клієнтів по всьому світу.

Щоб переконатися в тому, що процес Дропшиппінг працює оптимально, зверніть увагу на два ключові параметри:

Місцезнаходження товару - якщо розташувати виробництво максимально близько до клієнтів, можна заощадити на доставці. Звичайно, перенести виробництво або відкрити додаткові точки не завжди можливо, однак важливо постійно відстежувати, де знаходиться велика частина ваших клієнтів, і знаходити небанальні способи задовольнити їхні потреби.

Методи доставки - якщо ваше виробництво розташоване далеко від кінцевого споживача і ви не можете самостійно здійснювати доставку, важливо використовувати сервіс доставки преміум-класу - це буде сприяти задоволеності клієнтів. Крім того, не соромтеся пропонувати експрес-доставку за додаткову плату: багато покупців готові заплатити трохи більше за можливість отримати своє замовлення швидше.

Мода в сфері ППЗ і тренди в сфері аксесуарів

Для розвитку бізнесу важливо постійно відстежувати тренди моди і дизайну. Напевно деякі ваші клієнти пред'являють досить специфічні вимоги, а багато хто спочатку взагалі не знають, що їм потрібно - а значить, це ви повинні запропонувати ідеї.

Що ще запропонувати покупцям, крім футболок та інших традиційних продуктів для друку?

Галузеві тренди - це може здатися очевидним, але все ж відзначимо, що для розвитку бізнесу дуже важливо вивчати попит. Чохли для останньої моделі iPhone, пластик без BPA або наймодніша модель рюкзака: вивчення галузевих трендів критично важливо для зростання вашого бізнесу.

Продуктові лінійки конкурентів - не соромтеся заходити на сайти конкурентів в пошуку ідей. Часто там можна знайти ідеї, а потім адаптувати їх під себе. Наприклад, Teelaunch і CustomCat пропонують широкий вибір товарів для друку, що включає в себе собачі миски, бездротові зарядні пристрої, пивні кухлі і навушники. Ексклюзивна можливість брендировать ці товари - те, що виведе вперед ваш бізнес.

 

Контакты

Адрес :

Украина, г. Чернигов

Телефон :

+38 (096) 18 016 90

Месенжеры:

   

О Вас

80% людей считают себя умными, образованными, они все знают, все просчитывают, исключают все риски, чтобы бизнес получился. Эти люди бедны.

А есть оставшиеся 20%. Они просто действуют, а вопросы решают по мере их поступления.

Действуй сейчас!

Блог о бизнесе

Блог по криптовалюте