• info@webiz.in.ua

  • +38 (096) 18-016-90

  • 10:00 - 18:00

Previous Next

Як ви можете скористатися раннім залученням для свого DropShip бізнесу

Цього року майже 360 мільярдів доларів буде витрачено на товари, що продаються через індустрію електронної комерції. Очікується, що ця кількість зростатиме приблизно на 6% щороку. Підприємці, зацікавлені брати участь у зростаючій галузі електронної комерції, можуть розглянути можливість залучення, створивши бізнес з електронною комерцією, що перебуває у відставці.

Для тих, хто не ознайомився з цим терміном, дропшиппінг - це коли виробник відправляє товари безпосередньо споживачеві. Цей процес допомагає зменшити накладні витрати продавця, а також надає споживачеві більше варіантів придбання.

Хоча галузь електронної комерції планується зростати, а перевезення падіння може бути чудовим способом уникнути логістичних труднощів при запуску електронної комерції, ринок є дуже конкурентоспроможним. У цій статті розглянуто три стратегії, які підприємці можуть дотримуватися, щоб швидко покращити залучення потенційних клієнтів та клієнтів, використовуючи принципи злому зростання.

Коли клієнт відчуває як хорошу, так і погану послугу, він, як правило, переходить у соціальні медіа. Одне дослідження показало, що 87% клієнтів, які мали неабиякий досвід роботи з брендом, поділилися своїм досвідом у соціальних мережах.

Електронний комерційний бізнес, що перебуває на падіннях, може стати хорошим способом побудови бізнесу з обмеженим капіталом та обмеженою логістичною інфраструктурою. Однак доставка падіння все ж вимагає від підприємців створити чітку процедуру доставки, щоб клієнти отримували товари як замовили їх, так і вчасно. В іншому випадку власники бізнесу втратять чудову нагоду дати задоволеним клієнтам привід поділитися своїм позитивним досвідом із підписниками соціальних мереж.

Звичайно, забезпечення того, що товар буде доставлений вчасно, не означає, що замовник буде в захваті. Щоб збільшити шанси на те, що клієнт матиме великий досвід роботи з вашим брендом, розгляньте способи вийти за рамки своїх очікувань.

Надішліть клієнтам опитування, щоб оцінити задоволення, якщо оцінка низька, надішліть їм електронну пошту безпосередньо, щоб дізнатися, як можна покращити їхній досвід. Крім того, ви можете розглянути можливість включення спеціального предмета "халяви" як подяку вашим клієнтам та спосіб заохочення повторного ведення бізнесу. Ще один підхід до задоволення клієнтів - це розробка упаковки товарів, яка робить товар, який вони замовили, відчувати себе справді особливим. Багато виробників можуть бути впевнені, що за додаткову плату поставляють продукцію, використовуючи вашу упаковку.

Такі бренди, як Amazon, Kiehl та Apple, реалізували деякі або всі перераховані вище ідеї, щоб забезпечити клієнтам електронної комерції надзвичайно позитивний досвід. У свою чергу, ці клієнти стали лояльними брендами, які генерують реферальний бізнес.

Проводьте регулярні багатовимірні тести на своїх найбільш цінних сторінках

Amazon, без сумніву, є провідною компанією з електронної комерції у світі. Минулого року компанія отримала майже 136 мільярдів доларів доходу. Засновник Amazon Джефф Безос цитує: "Якщо подвоїти кількість експериментів, які ви робите за рік, ви збираєтесь подвоїти винахідливість". Одна з причин небаченого успіху електронної комерції Amazon полягає в тому, що компанія регулярно проводить багатовимірність (також відома як "A / B") тести на їхньому веб-сайті. Ці тести розроблені для підвищення коефіцієнтів конверсії, що, в свою чергу, збільшує продажі.

Якщо припустити, що ваш веб-сайт електронної комерції вже привертає достатню кількість відвідувачів веб-сайтів на день, підвищення ефективності конверсії веб-сайтів може бути більш ефективним способом активізації залучення клієнтів та продажів, ніж інвестування в стратегії збільшення трафіку.

Знайдіть хвилину, щоб розглянути цей сценарій. Веб-сайт, що складає в середньому 1000 відвідувачів на день і перетворює 1% відвідувачів на клієнтів (10), може або покращити коефіцієнт конверсії на 1 відсотковий пункт, або може збільшити кількість відвідувачів до 2000 на день, досягти 20 клієнтів на день. 

Маркетинг електронної пошти вже давно є ефективним каналом маркетингу, особливо для електронної комерції. Constant Contact повідомив, що за кожні 1 долар, вкладений у маркетинг електронною поштою, канал повернув в середньому 38 доларів.

Чудовим способом для підприємців, які займаються доставкою товарів, що займаються перевезенням, є залучення клієнтів через робочі процеси електронної пошти на основі поведінки. Це означає, що контакти у вашій базі даних електронної пошти отримуватимуть повідомлення електронної пошти залежно від дій, які вони роблять чи не потребують в часі. Якщо, наприклад, контакт відвідує певну сторінку електронної комерції, але він не завершує покупку, робочий процес електронної пошти може надіслати контактний лист із нагадуванням для завершення покупки.

З іншого боку, якщо контакт не відвідував ваш веб-сайт протягом заздалегідь визначеного періоду, електронний лист може бути надісланий з невеликою знижкою як спосіб заохочення контакту повторно взаємодіяти з вашим брендом.

Багато різних інструментів автоматизації маркетингу та маркетингу електронної пошти підтримують робочі процеси, що базуються на поведінці. Ця стратегія вимагає певного часу, щоб розробити робочі процеси, щоб стратегія була ефективною. Однак, щойно створений він пропонує власникам бізнесу масштабне рішення, яке може постійно покращувати результати.

Висновок

Такі бренди, як Zappos та Wayfair, вже використовують DropShip, щоб знизити накладні витрати та краще обслуговувати клієнтів. Для власників бізнесу, які тільки починають роботу, є сенс застосовувати принципи злому зростання, щоб покращити залучення клієнтів та стимулювати продажі. 

Для початку співпраці перейдіть на сторінку Співпраця і вивчіть умови

Контакты

Адрес :

Украина, г. Чернигов

Телефон :

+38 (096) 18 016 90

Месенжеры:

   

О Вас

80% людей считают себя умными, образованными, они все знают, все просчитывают, исключают все риски, чтобы бизнес получился. Эти люди бедны.

А есть оставшиеся 20%. Они просто действуют, а вопросы решают по мере их поступления.

Действуй сейчас!

Блог о бизнесе

11 Ноябрь 2019 / Анатолий Прохоров

Блог по криптовалюте