• info@webiz.in.ua

  • +38 (096) 18-016-90

  • 10:00 - 18:00

Previous Next

Спліт-тестування для онлайн-продавців

На Amazon представлено 500 мільйонів товарів, і виділитися з натовпу досить складно. Спліт-тестування - один з найефективніших способів оптимізувати сторінки товарів, збільшити залученість споживачів та підвищити продажі.

Що таке спліт-тестування?

Спліт-тестування (його також називають A / B-тестування) - це експеримент, в ході якого тестуються два варіанти, щоб з'ясувати, який з них показує кращі результати. Це можуть бути варіанти назв товарів, фотографій або текстових описів товарів.

Традиційний спліт-тест направляє частину вашого трафіку на один варіант тесту, а іншу частину вашого трафіку - в інший варіант. Так ви можете перевірити, на якому з варіантів затримуються більше відвідувачів і який з варіантів краще конвертує?

Як проводити A / B-тести

На сайті свого магазину ви можете направляти трафік на всі варіанти одночасно. Можна написати код, що направляє трафік на потрібні сторінки або використовувати програмне забезпечення для управління посадочними сторінками, наприклад, Optimizely або Instapage.

Крім того, провести спліт-тестування можна за допомогою реклами з оплатою за клік. Ви можете провести A / B-тест в Facebook Ads або Google Ads, щоб кліки розподілялися по різним цільовим посиланнях. В даному способі важливо використовувати ідентичні рекламні оголошення, щоб зміст реклами не впливало на результат. Переконайтеся, що в налаштуваннях рекламної кампанії прописаний рівномірний показ оголошень: у противному випадку алгоритми будуть показувати одне оголошення частіше, ніж інше.

На онлайн-майданчику на кшталт Amazon розподілити трафік складніше. Вам знадобиться міняти варіанти з часом і порівнювати результати. Наприклад, ви можете протестувати варіант A протягом перших трьох днів тижня. Опівночі третього дня поновіть сторінку товару, використавши варіант B, і продовжуйте спостереження протягом наступних трьох днів. Звичайно, такий спосіб має свої обмеження: наприклад, відвідувачі можуть вести себе по-різному в різні дні тижня. Вам потрібно буде враховувати цей і подібні фактори при аналізі результатів. До інших чинників відноситься стан товарних запасів, розпродажі і промо, коливання трафіку.

Якщо ви не хочете замінювати варіанти вручну, можна використовувати програму для A / B-тестування на Amazon, щоб автоматизувати ротацію. Кожна така програма використовує власний метод ротації і визначення переможця, тому перед початком тестування важливо зрозуміти, як працюють алгоритми обраного рішення.

Для чого потрібно спліт-тестування

Онлайн-продавці, як правило, використовують спліт-тестування для оцінки

  1. назв товарів
  2. фотографій товарів
  3. опису товарів

За допомогою тестів ви також можете експериментувати з ключовими словами і стратегіями ціноутворення, щоб дізнатися, як вони впливають на продажу і рейтинг магазину.

Мінуси традиційних A / B-тестів

Один з мінусів ми вже згадували вище: покупці можуть вести себе по-різному в залежності від дня тижня. Але є й інші особливості.

Для того, щоб зібрати кількість даних, необхідне для прийняття зваженого рішення, вам буде потрібно істотний обсяг трафіку.
Як правило, це означає необхідність платного просування товарів, що підвищує витрати.
Залежно від концентрації трафіку тестування може зайняти дні і навіть тижні. Часто тестування зовсім не має кінця.
Нарешті, через використання «живого» трафіку тестування може негативно вплинути на продажу або рейтинг в тому випадку, якщо один з тестованих варіантів виявиться менш ефективним, ніж поточний.
Це не означає, що традиційні A / B-тести не приносять користі. Навпаки. Однак це не єдиний спосіб отримати інформацію, що дозволяє вдосконалити сторінки своїх товарів.

Альтернатива традиційному спліт-тестування

PickFu - програмне забезпечення для миттєвого голосування, що дозволяє швидко тестувати елементи сторінок товарів за участю аудиторії, відповідно до свого профілю і цільовим критеріям. За допомогою PickFu можна менше ніж за хвилину задати вас питання, вибрати тип респондентів - і PickFu найжет 50, 100 або навіть 500 чоловік, який дадуть відповідь на ваше запитання. Це свого роду фокус-група онлайн. Ось кілька прикладів того, що можна тестувати за допомогою PickFu.

Назва товару

Онлайн-продавець працював над товарами для садівництва на обмеженому просторі, доступному мешканцям квартир. За допомогою PickFu він протестував два назви: PatioHarvest ( «урожай у дворі») і PorchFarmer ( «фермер на терасі»). Результати опитування показали, що різниця в сприйнятті слів «двір» і «ганок» була визначальною: через неї 76% респондентів віддали перевагу PatioHarvest.

Крім того, слово «фермер» не знаходило відгуку в аудиторії.

Оптимізуючи назви таким чином, ви можете заздалегідь зрозуміти, яку назву товару з більшою ймовірністю спонукає відвідувача до покупки. Крім того, опитування можуть допомогти виявити проблеми, про які ви навіть не здогадувалися, наприклад, приховані асоціації з певним словом, труднощі вимови або негативне сприйняття бренду.

фото товару

Продавець Bumblebee Linens попросив 50 респондентів жіночої статі вибрати одну з двох фотографій лляних серветок. Менш ніж за 20 хвилин стало ясно, що нову фотографію вибирають в три рази частіше, ніж попередню. Після додавання на сторінку товару нової фотографії продажі зросли на 209%.

Контакты

Адрес :

Украина, г. Чернигов

Телефон :

+38 (096) 18 016 90

Месенжеры:

   

О Вас

80% людей считают себя умными, образованными, они все знают, все просчитывают, исключают все риски, чтобы бизнес получился. Эти люди бедны.

А есть оставшиеся 20%. Они просто действуют, а вопросы решают по мере их поступления.

Действуй сейчас!

Блог по криптовалюте