• info@webiz.in.ua

  • +38 (096) 18-016-90

  • 10:00 - 18:00

Previous Next

Бельгія і Нідерланди: два ринки електронної комерції на підйомі

Отже, ви хочете розширити свій бізнес в сфері електронної комерції, але ще не вирішили, з чого почати. Незважаючи на різноманітність можливостей, для того щоб досягти успіху, потрібно мислити стратегічно: замість того щоб намагатися охопити якомога більше країн, краще сфокусуватися на ринках, відповідних вашої маркетингової стратегії.

Як щодо виходу на ринок з ВВП розміром 1,08 трлн. евр, який об'єднує 28 млн. чол., які розмовляють англійською мовою?

Подумайте про Бельгії і Нідерландах, двох країнах в складі об'єднання Бенілюкс - вони надають широкі можливості для зростання бізнесу в сфері онлайн-продажів. Незважаючи на те, що ці країни сусіди, їхні ринки значно відрізняються. Нижче ми розповімо про це докладніше.

Бельгія: статистика та тренди ринку електронної комерції

74% населення Бельгії робить покупки онлайн. У минулому році сектор електронної комерції в Бельгії виріс на 34,2%, перевищивши обсяг в 7 млрд. Євр. Сьогодні покупець витрачає в середньому $ 766 онлайн: очікується, що до 2021 року ця цифра виросте до $ 1,872. Покупцям-жінкам зазвичай від 16 до 24 років, в той час як чоловікам - 25-34.

Зростає не тільки число покупців, а й кількість магазинів: на сьогоднішній день на ринку більше 24 000 онлайн-ритейлерів. Цікаво, що 88% всіх транзакцій генеруються за все 861 онлайн-ритейлерами - це 4% всіх онлайн-продавців Бельгії. По суті, оборот 85% всіх бельгійських онлайн-магазинів становить менше € 100,000.

Де і як купують бельгійці?

Найпопулярніші у бельгійських покупців категорії:

  • Мода
  • Електроніка та медіа
  • Їжа та гігієна
  • Меблі та побутова техніка
  • Іграшки, хобі, DIY

Електронна комерція стає все популярнішим. Близько 60% бельгійців хоча б раз здійснювали покупку онлайн, а 25% купують в Мережі щомісяця. З 2013 по 2017 рр. обсяг коштів, витрачених в інтернеті, виріс в 10 разів: з 0,5 млрд. євр. до 5,5 млрд. євр. За оцінками аналітиків, 5,4 млн. Бельгійців роблять покупки в зарубіжних магазинах, а 25% роблять це мінімум чотири рази на рік.

Як проходить шопінг? Близько 90% бельгійських користувачів роблять онлайн-покупки зі стаціонарного комп'ютера, 5% - з планшета і тільки 2% зазначили, що останні покупки були зроблені за допомогою смартфона. Це означає, що, незважаючи на те, що стратегія мобільних продажів дуже важлива в цьому регіоні (адже цифри ще будуть рости), не варто забувати і про користувачів стаціонарних комп'ютерів.

Важливі факти про ринок електронної комерції в Бельгії

Для бельгійських онлайн-покупців важливі дві речі: зручність і ціна. Вони хочуть економити час, мати можливість робити покупки 24/7, купувати все в одному місці і порівнювати ціни одним кліком. У ідеального магазину повинні бути прозорі ціни і надійна, швидка доставка.

Бельгія займає шосте місце в рейтингу Світової банківської логістики від 2016 року - це робить її однією з найбільш зручних країн з точки зору торгівлі. Не дивно, що імпорт із зарубіжних країн в Бельгію становить понад 253 млрд. Дол.

Топ-5 країн, з яких Бельгія імпортує товари:

  • Нідерланди ($ 86,5 млрд.)
  • Німеччина ($ 63,1 млрд.)
  • Франція ($ 47,4 млрд.)
  • США ($ 34 млрд.)
  • Сполучене Королівство ($ 22,1 млрд.)

Нідерланди: статистика та тренди ринку електронної комерції

Голландці багато в чому схожі на своїх сусідів - але багато роблять інакше. У минулому році голландський ринок електронної комерції був оцінений в 22 млрд. Євр. - очікується, що до кінця 2019 його обсяг складе 25 млрд. Євр.

97% жителів Нідерландів (16,4 млн. Чол.) Є користувачами інтернету. 84% голландців купують онлайн: шопінг в Мережі становить 9,6% всієї індустрії рітейлу в країні. За прогнозами аналітиків, до 2023 голландець буде витрачати онлайн в середньому $ 1,924.97. У Нідерландах онлайн-шопінг майже однаково привабливий для чоловіків і жінок: 50,7% і 49,3% онлайн-покупців відповідно. Більшості онлайн-покупців від 45 до 54 років.

Топ популярних категорій товарів схожий на бельгійський:

  • Мода
  • Електроніка та медіа
  • Їжа та гігієна
  • Меблі та побутова техніка
  • Іграшки, хобі, DIY

86% голландців роблять онлайн-покупки зі стаціонарного комп'ютера, 8% - з планшета, 3% - зі смартфона. Обсяг імпорту товарів в Нідерланди склав 310 млрд. Дол. В 2016 році. Топ-5 країн, з яких товари потрапляють в Нідерланди:

  • Німеччина ($ 72 млрд.)
  • Бельгія ($ 44 млрд.
  • Люксембург ($ 44 млрд.)
  • Китай ($ 39 млрд.)
  • Росія ($ 23 млрд.)

Ефективна робота з клієнтами

Починаючи працювати з покупцями з Бельгії і Нідерландів, важливо розуміти, де саме вони купують онлайн. Міжнародні бренди: Amazon, eBay, AliExpress і Zalando - вже популярні в обох країнах, тому якщо ваші товари ще не представлені на цих майданчиках, саме час заповнити прогалину.

Якщо ви хочете вийти на ринки цих країн, подумайте про розвиток нових категорій товарів, що підходять під місцеві смаки: так, товари з категорії «Мода» складають більше половини всіх онлайн-покупок в обох країнах, і в найближчі роки популярність таких товарів буде рости швидше всього.

Незважаючи на те, що більшість споживачів з цих країн здійснюють покупки зі стаціонарного комп'ютера, не нехтуйте оптимізацією сайту під планшет і смартфон. Найбільш успішна стратегія продажів, що охоплює як стаціонарні, так і мобільні пристрої.

Крім того, переконайтеся в тому, що всі розділи вашого сайту переведені. Офіційна мова Нідерландів - голландський, однак покупці з цієї країни говорять також на англійській та німецькій. Бельгійці говорять французькою, голландською, англійською та німецькою - для продавців це незвичайна задача, але також і простір для можливостей.

Заключення

Цифровий маркетинг дозволяє продавцям виходити на закордонні ринки, не залишаючи меж своєї країни. Якщо ви готові попрацювати над тим, щоб зрозуміти потенційних споживачів, Бельгія і Нідерланди можуть стати відмінним майданчиком для зростання бізнесу в сфері електронної комерції.

Контакты

Адрес :

Украина, г. Чернигов

Телефон :

+38 (096) 18 016 90

Месенжеры:

   

О Вас

80% людей считают себя умными, образованными, они все знают, все просчитывают, исключают все риски, чтобы бизнес получился. Эти люди бедны.

А есть оставшиеся 20%. Они просто действуют, а вопросы решают по мере их поступления.

Действуй сейчас!

Блог о бизнесе

11 Ноябрь 2019 / Анатолий Прохоров

Блог по криптовалюте